WordPress Haber Tez Teması

WordPress Temaları Max Teknoloji 484

WordPress Haber Teması

İndirme linkinin çalışması için lütfen yorum yapınız.
İNDİR
Daha fazlası için tıklayın => Ücretsiz wp tema indir

Sosyal Ağlarda Paylaş

Max Teknoloji {Max Teknoloji}

“WordPress Haber Tez Teması” üzerine 165 yorum

    1. mert diyor ki:

      deniyelim bakalim

    2. hakan diyor ki:

      güzel

      1. zafer diyor ki:

        çok harika

        1. hakan diyor ki:

          güzelll

  1. Ceyhun diyor ki:

    Abartısız söylüyorum haber teması istiyorsanız bu teması kesinlikle kullanın.. Canlı ana sayfası ile. Giriş yapma yeri ile tam istediğiniz tema olabilir bence.. Temanın arkaplanı birazdaha güzel olabilirdi. Bu wordpress temasını kullanmanızı öneriyorum ve destekliyorum..

  2. vedat diyor ki:

    teşekkürler

  3. berat diyor ki:

    tesekkurler super bisi

  4. adem diyor ki:

    guzel guzel

  5. Abdullah diyor ki:

    rabbim emeklerinizin karşılığını boşa çıkartmasın ini

  6. murat kel diyor ki:

    hayırlı olsun

  7. Leyla diyor ki:

    Temayı merak ediyorum.

    1. kenan diyor ki:

      TEŞEKURLER KARDESİM

  8. kerim diyor ki:

    bi bakalım güzele benziyor.

  9. Ali Osman Şen diyor ki:

    mikemmel

  10. Cabbar diyor ki:

    Saolasan

  11. kaan karatay diyor ki:

    3 tema denedim yönetim paneline giremedim sorun yaşadım. izindeyim ve tam 3 gündür uğraşıyorum.bir tema kuramadım siteye..bir de bunu deneyelim.

  12. Ümit Sinir diyor ki:

    Teşekkürler

  13. atila diyor ki:

    teşekkürler

  14. zaferhan diyor ki:

    Çok güzel teşekkürler…

  15. mahmut diyor ki:

    denemek lazım

  16. süphan diyor ki:

    teşekkürler

  17. kenan diyor ki:

    uzun zamandır araştyorum temaları bide bunu deneyim

  18. yusuf diyor ki:

    Teşekür ederim

  19. Yyılmaz Koç diyor ki:

    süper

  20. OsmanOnay diyor ki:

    eline sağlık kardeşim

  21. mehmet diyor ki:

    tşklerrrrrrrrrrrrrr

  22. Baran diyor ki:

    Güzel bir tema sosyal yardımlaşma sayfam için uyarlanabilir aslında.

  23. Hakan diyor ki:

    Bu tema ücretsiz değilmi sonradan bi telif hakkına yakalanmayalım

  24. a diyor ki:

    harika

  25. anıl diyor ki:

    denıyecegım. reklam alımını nasıl yapıyoruz

  26. Cenk diyor ki:

    Guzel elinize saglik

  27. kadir diyor ki:

    tskler

  28. apocan diyor ki:

    bi deneyelim

  29. kerim diyor ki:

    Netde pek full çalışan tema yada script görmedim. bide bunu deneyelim bakalım:)

  30. ferit diyor ki:

    abi bu link calismiyor

  31. Ahmet diyor ki:

    Teşekkürler…

  32. Sabuhi diyor ki:

    Sevdim. Amma deneyim daha sonra yazicam

  33. mesut diyor ki:

    Bakacagız

  34. Turgay diyor ki:

    teşekkürler

  35. serdar diyor ki:

    inşallah çalışıyordur

  36. sabri diyor ki:

    cok cok guzel

  37. onur diyor ki:

    teşekkürler

  38. erdem diyor ki:

    Deneyelim bakalım. umarım çalışıyordur. teşekkürler

  39. emre diyor ki:

    güzel temaya benziyor ıns.sorun cıkmaz

  40. emre diyor ki:

    tema güzel duruyor

  41. ali diyor ki:

    süper

  42. BÜşra diyor ki:

    umarım çalışıyordur.

  43. Mhmmt diyor ki:

    İnşallah Çalışıyordur

  44. Oyun diyor ki:

    Çalışıyorsa süper bir tema arıyordum zaten

  45. Saim diyor ki:

    çalışıyorsa güzel bir temaya benziyor deneyelim bakalım

  46. yılmaz diyor ki:

    teşekkürler güzel görünüyor bi denemek lazım

  47. Mehmet diyor ki:

    Teşekkürler.. Ellerine sağlık.

  48. Fahrettin diyor ki:

    Güzel gorunuyor

  49. Güzide Kolyeler diyor ki:

    Deneyeceğim.

  50. maksut diyor ki:

    indirmek için yorum gerekiyor. bir yorum yapalımda indirelim deniyelim.

  51. 3eerrwterytj diyor ki:

    iyide logodan başka bişey çıkmıyooki üst logodan başka bişey çıkmıyo

  52. comert diyor ki:

    deneyelim bakalım

  53. ASAs diyor ki:

    Teşekkürler

  54. mesut erkuru diyor ki:

    tskler paylaşım için

  55. erol diyor ki:

    Deneyelim bakalım

  56. erol diyor ki:

    indirdim ancak stil dosyası kayıp uyarısı veriyor.

  57. mehmet diyor ki:

    teşekkürler

  58. FurkaN diyor ki:

    başarılar

  59. bulut diyor ki:

    mükemmel

  60. ali diyor ki:

    teşekkürler

  61. Yolcu diyor ki:

    Güzel bir çalışmaya benziyor

  62. alp diyor ki:

    harika

  63. Ahmet diyor ki:

    tşkler

  64. cihan diyor ki:

    teşekkürler

  65. Medine diyor ki:

    Teşekkürler

  66. KRAL diyor ki:

    HADİ BAKALIM

  67. kral diyor ki:

    çalışıyor değilmi bu artı lisans falan olmasın sonra telif hakkı falan

  68. hakan diyor ki:

    kardeşim benım sayfamda sadece üst taraf çıkıyor

  69. ihsan gunes diyor ki:

    Öncelikle emeği geçenlere teşekkür ederim. İndirip deneyeceğim.

  70. yasinn diyor ki:

    teşekkürler çok güzel

  71. hasan diyor ki:

    çok güzel

  72. rahmi diyor ki:

    umduğumdan güzel çıktı. Tebrikler

  73. Emirhan diyor ki:

    bakcaz görcez güzele benziyorr

  74. mb diyor ki:

    teşekkürler

  75. Mustafa diyor ki:

    teşekürler..

  76. osman şahin diyor ki:

    iyi çalışma bizde deneyelim

  77. ali diyor ki:

    teşşekürler

  78. Yakup Osman diyor ki:

    emeğine sağlık

  79. Veysel diyor ki:

    güzele benziyor bakcaz artık

  80. sadettin diyor ki:

    emeğe sayğı

  81. Adınız diyor ki:

    link kırık

  82. Tekno Bilgim diyor ki:

    Birçok habersitesinin kullandığı bu scripti bayağı aramıştım sitenizde buldum teşekkür ederim.

  83. ufuk diyor ki:

    TEŞEKKÜRLLER

  84. ufuk diyor ki:

    TEŞEKKÜRLER

  85. murat diyor ki:

    cok iyi

  86. ahmet diyor ki:

    Çok iyi

  87. Emirhan diyor ki:

    Süper…

  88. cem eren diyor ki:

    güzel tema

  89. Yorum diyor ki:

    indirelim bakalım

  90. muhammet diyor ki:

    ÇOK GÜZEL HER ZAMAN BURAYI KULLANIYORUM

  91. Yunus SAYGIN diyor ki:

    gayet başarılı bir tema olduğunu düşünüyorum.. İnş yanılmam..

  92. NursimaL diyor ki:

    deneyeceğim.

  93. Ceyhun Abbasov diyor ki:

    Çok güzel

  94. Esinti diyor ki:

    TEMA GÖRÜNÜMÜ GÜZEL SİTE GÜZEL PAYLAIMLAR GÜZEL DAHA NE OLSUN

  95. burak diyor ki:

    tesekkurler

  96. mukaften diyor ki:

    teşekkürler..

  97. yılmaz diyor ki:

    BAKALIM SAGLAM MI CRUK MU

  98. ismail diyor ki:

    emeginize saglık

  99. Olcuk diyor ki:

    Olcak Web Tasarım Gururla Sunar 😀

  100. busenaz aslanca diyor ki:

    deneyelim!..

  101. burcu önal diyor ki:

    deneyip görelim güzel gibi..

  102. sdasd diyor ki:

    Teşekkürler

  103. serkan diyor ki:

    TEŞEKKÜRLER

  104. mersin haber diyor ki:

    Harika Umarım iyi Sonuçlr verir

  105. serkanBAŞ diyor ki:

    teşekkürler

  106. dasd diyor ki:

    eyvallah

  107. zenke diyor ki:

    deneiyorum…………..

  108. eert diyor ki:

    indirelim bakalım nasıl olacak

  109. caner diyor ki:

    SÜPER

  110. MKSY diyor ki:

    bakalım

  111. ercan diyor ki:

    TEŞEKKURLER

  112. yusuf diyor ki:

    temadan çok yorum yapınca açılan linki daha çok beeğndim

  113. ahmet diyor ki:

    indireyim inşallah kurulumda sorun yaşamam.. Emeğiniz için teşekkürler

  114. serkan BOZ diyor ki:

    teşekkürlerrrrrr

  115. sercio diyor ki:

    teşekkürler

  116. sercio diyor ki:

    teşekkürleR ADMİN

  117. özkan diyor ki:

    ELİNİZE SAĞLIK

  118. hakkı diyor ki:

    Güzel görünüyor haber sitem için deneyeceğim teşekkürler

  119. Franko diyor ki:

    tşk ler paylaşim icin

  120. deliyürek diyor ki:

    harika görünüyor bir bakalim

  121. Taner Gülhan diyor ki:

    Denemek istiyorum

  122. Kaan Yıldırım diyor ki:

    teşekkürler- çok güzele benziyor.

  123. ismail diyor ki:

    çok teşekkürler

  124. mahmut hasanoğlu diyor ki:

    denicem bakalım

  125. saydan diyor ki:

    deniyecem

  126. boluhaberbulteni diyor ki:

    DENIYELIM INSALLAH CALISIR

  127. Muharrem Gül diyor ki:

    Güzel bir tasarım

  128. time ghost diyor ki:

    deniyelim bakalım

  129. emre diyor ki:

    TŞKLER

  130. bayhan diyor ki:

    teşekkurler

  131. metehan diyor ki:

    ELLERİNİZE SAĞLIK

  132. mustafa diyor ki:

    teşekürler.

  133. önder diyor ki:

    Teşekkürler…………

  134. furkan diyor ki:

    indirrisem bakacagım guzel inşallah

  135. modahocasi diyor ki:

    çok güzelmiş teşekkür ederim

  136. hasan yılmaz diyor ki:

    o kadar güzel yorumlar yapılmış ki haber sitesi kurasım geldi

  137. burak diyor ki:

    teşekürler

  138. ismtmnts55 diyor ki:

    SÜPERRRR

  139. burakTOK diyor ki:

    TEŞEKKÜRLER

  140. Ahmet diyor ki:

    sağolun arkadaşlar

  141. Ahmet diyor ki:

    sağolun arkadaşlar deneyelim

  142. serdar diyor ki:

    denemek gerek umarım çalışır 🙂

  143. serdar diyor ki:

    teşekkürler

  144. serdar diyor ki:

    Çalışmıyor hocam malesef sadece logo kısmı görünüyor alt sayfalar çalışmıyor

  145. bedirhan diyor ki:

    çok güzel kardeşim inşallah çalışır

  146. Deliyürek diyor ki:

    merhaba güzel bir temaya benziyor teşekkürler

  147. bedirhan diyor ki:

    denemek lazım yinede iyi

  148. hakkı diyor ki:

    Çok teşekkürler

  149. maviay diyor ki:

    deneyelim bakalım sonra karar verelim

  150. Klzmoon diyor ki:

    Harika bir tema, teşekkür ederim.

  151. ahmet diyor ki:

    çok güzel

  152. Bakacağım diyor ki:

    bi bakak bakalım nasıl bişeymiş

  153. Fuad diyor ki:

    Teşekkürler

  154. semih şahin diyor ki:

    inşallah çalışır

  155. Ömer Ulvi diyor ki:

    bakalım inşallah çalışır

  156. Engin Şengül diyor ki:

    güzel görünüyor ama ?

  157. yunus emre diyor ki:

    süper

  158. serkan diyor ki:

    Denicez bakalım çalışıcakmı

  159. muhammed diyor ki:

    haydi hayırlısı

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir