İnternet’ten Dolar Alış Satış işlemleri Nasıl Yapılır?

Tanıtım Yazıları Max Teknoloji 71

Günümüzün bir diğer yatırım aracı olan döviz yani en çok rağbet edilen para birimi olan dolar alım satımı yapmak isteyen yatırımcılar için bir çok yöntem bulunmaktadır. Eski zamanlarda döviz büroları aracılığı ile elden canlı canlı dolar alış satış işlemleri yapılır ve bu alınan dövizler evde saklanırdı.

Teknolojinin gelişmesi ile birlikte bir çok yatırımcı artık evden çıkmadan da dolar alış satış işlemi yapmaktadır. Bankaların sağlamış olduğu bu hizmetler sayesinde yani İnternet Bankacılığı aracılığı ile bankaya gitmeden açılan vadeli veya vadesiz dolaar hesapları ile birlikte anlık dolar alış ve satış işlemi gerçekleşmektedir.

İnternet Bankacılığı üzerinden yapılan döviz alış ve satış işleminde hemen hemen tüm bankalar komisyon almadan yapmakta ne o anki kur üzerinden alım satım işleminin yapılmasına müsaade etmektedir.

İnternet Bankacılığı yanı sıra cep telefonlarına kurulan Mobil Bankacılık uygulamaları ile cep telefonundan istediğiniz yerden de dolar alış satış işlemini sorunsuz ve anlık yapılmaktadır. Açılacak Döviz Hesapları ile birlikte Burada dikkat edilmesi gereken husus bankaların kur makasıdır. İnternet Bankacılığı üzerinden yapılan alım satımları mesai saati içerisinde yapılması durumunda kur makasları uygun olmaktadır.

Ancak, mesai saatleri dışında yani hafta sonları bayramlarda, resmi tatillerde ve 17:00 den sabah 09:00 a kadar olan zaman diliminde banka döviz kur makasları çok açık olum bu zaman diliminde alım satım yapılması önerilmez zaten karlı bir işlem de olmayacaktır.

Dolar alış ve satış işlemi yapmak isteyenlere tavsiyemiz sürekli çalıştıkları bankadan bir vadesiz dolar hesabı açmaları ve ister hesapta buluna doları sat ister Vadesiz TL hesabında bulunan paranızı doları çevirin. Ama ne olursa olsun anlık kararlar vermeyin, Yatırım getirisi olduğu kadar götürüsü olan kar ile birlikte zarar ihtimali olan bir alandır.

Sosyal Ağlarda Paylaş

Max Teknoloji {Max Teknoloji}

“İnternet’ten Dolar Alış Satış işlemleri Nasıl Yapılır?” üzerine 7 yorum

  1. melda diyor ki:

    İnternet Bankacılığından dolar alıp satarken mesai saatleri içinde makas oranı, %0,4-5 aralığındadır mesai saatleri dışında kur farkı %2-3 gibi aralığa kadar çıkar.

  2. Deniz14611461 diyor ki:

    Yazınız çok güzel olmuş bilgilendirmeler düzen falan harika tebrik ederim.Boyle devam

  3. Casus diyor ki:

    Bilgilendirici yazı olmuş teşekkürler

  4. Yangın Kapısı diyor ki:

    Hocam teşekkür ederim. Güzel bir anlatım.

  5. halil diyor ki:

    Yazı oldukça başarılı aradığımı buldum teşekkürler

  6. Tarık diyor ki:

    bilgilendiricii olmus.

  7. vatancafe diyor ki:

    Şöyle elli bin doların olacak ki,internet başında sabah alacaksın akşam bozacaksın gözünü ayırmayacaksın bir yandanda haberler açık olacak gündeme göre takip edeceksin.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir